Karas man

Har lite beslutsångest... ohhh.
Ska jag eller ska jag inte klippa Karas man, jag jag ju stubbman på henne(heter det så??skrev stånd man innan jag bytte till stubb jag är ju heltrött i min skrivning haha.
Nä men iallafall PRE hästar ska ju ha en sån man(nästan ingen man alltså) och så ska all lugg klippas men det kommer aldrig hända!

Så nu har jag sparat det för att hon ska få en sån fin proffsig tävlingsman. Än så länge har det inte lagt sig ner utan det är bara jättelångt och nu börjar jag vela.. För att med kort man framhävs halsen och det ser så mycket större och finare ut. Men samtidigt så vill jag ju ha tävlingsmanen..
kluven..
 
 
Kara ser såhär ut för tillfället. Manen är alldeles för långt för att det ska vara uppstående man. Men samtidigt ser halsen större ut.
 
 
Såhär såg hon ut för 2 år sen, första och enda gången jag hade sån man på henne.
 
 
 
/Leila Abou-Dabous



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hastis.blogg.se

En blogg som inspirerar och lär dig allt du kan tänka dig om hästar, där även mina 2 hästar introduceras!

RSS 2.0