Hejsan Hoppsan!

Wow! Nu startar jag upp den här bloggen. Det här ska bli ett nytt projekt som jag ska göra och meningen med den här bloggen är just om HÄSTAR såklart! Jag vill börja sprida kunskap om hästar till er som är på den här fasen att ni precis börjat lära känna hästar precis blivit 'hästälskare' kan man säga så? :-) 
Även ni som har hästar eller hållit på med hästar ett tag är självklart välkomna hit! Jag kommer komma med mycket tips och ider, videoblogg och mycket snack om mina egna hästar! De kommer presenteras i ett separat inlägg där jag förklarar vem de är!
 
Leila heter jag och är 23 år, bor tillsammans med min underbara man Bilal i Sollentuna, vi har varit gifta i ungefär 1 år nu. Vi har hund(chihuaha) och katt hemma hos oss! Jobbar för tillfället på en 4H gård till månadens slut och kommer sedan börja jobba på granngården som öppnas upp i barkaby den här månaden!
 
Ja, jag ska erkänna! Jag vill att den här bloggen ska bli rätt så framgångsrik, jag vill att den öppnar mina dörrar ut till success. Och jag älskar dessa tips och trix som jag har så varför ska ni inte få ta del av det? 
 
En bild på vem jag myser med nu:
Min fina hund Eddie
 
 
 
/Leila Abou-Dabous
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hastis.blogg.se

En blogg som inspirerar och lär dig allt du kan tänka dig om hästar, där även mina 2 hästar introduceras!

RSS 2.0