Hej!

Hej Igen!  Dålig uppdate i know..
Idag var jag på en sadelutprovningskurs med Peter Winslow.
Inser att det här med sadlar är riktigt svåååårt och inser också att jag måste byta ut sadeln till Kara då jag tror den sitter lite tajt.. Hon blir ju 5 nu så hon har ändrat sig rätt så mycket i ryggen!
 
Har så mycket just nu .. Jobbar 7 dar nästa vecka. Slutar på 4H i nästa vecka, 1 år har gått snabbt men nu känner jag att jag behöver lite nya utmaningar och det blir såklart på granngården i Barkarby!! Vi har nyöppning på torsdag men jobbar på 4h då, men jag kommer in och jobbar på fredag, lördag och söndag! 
Ska bli grymt spännande, vi har ett helt underbart hästsortiment! Jag får försöka hålla mig från att köpa alla dessa produkter! Skönt att handla foder där man jobbar till hästarna!! 
 
Skönt om er, natti!! 
 
 
Att få jobba och göra det här kommer jag att sakna.
 
 
/Leila Abou-Dabous
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hastis.blogg.se

En blogg som inspirerar och lär dig allt du kan tänka dig om hästar, där även mina 2 hästar introduceras!

RSS 2.0