Dagen!


Lite mysigt är det med regn tycker jag, idag är det jobb från 10.00-19.00.
Det betyder att jag åker ut till hästarna ikväll! Nu när det är mörkt såhär års när man slutar vi 19 så blir det bara ridning på banan, eftersom att vi inte har några belysta ridvägar hos oss.
Jag vill hellre ha snö ute som lyser upp än att det är mörkt och äckligt.
Så här ser i alla fall Karas Schema ut för veckan!
 
Måndag: Uppvärmning i skogen och sedan ridning på banan.
Tisdag: Longera och träna markjobb på banan
Onsdag: Medryttaren rider ut eller på banan
Torsdag: Uteritt i skogen
Fredag: Vila
Lördag: Uppvärmning i skogen och sedan ridning på banan.
Söndag: Medryttaren rider ut eller på banan.

Önskar jag kunde göra en till Caramelle, men just nu har hon problem med sina bakben. Hon går helskumt, kepan kommer ut om 2 veckor och sedan kommer hovslagare som ska få sko henne runt om istället för att hon bara ska få ha skor på framhovarna. Så nu får hon bara vila, och bli ompysslad och pussad på istället! Min lilla hjärtegris!
 
Här är hon som 3åring(tror jag att hon var) när hon hälsar på en av jobbets hästar på 4H gården!

 
Susanna Maria J
2014-10-07 @ 17:33:39
URL: http://oslofru.com/

Så söt bild!! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hastis.blogg.se

En blogg som inspirerar och lär dig allt du kan tänka dig om hästar, där även mina 2 hästar introduceras!

RSS 2.0